Publicaties

Korthagen, F. & Nuijten, E. (2015). Krachtgericht coachen: Een aanpak voor diepgaand leren en effectief functioneren. Amsterdam: Boom-Lemma.

Korthagen, F. & Nuijten, E. (2015). Krachtgericht coachen: Diepgaand, duurzaam en doorwerkend in gedrag. Tijdschrift Positieve Psychologie, 1, 10-15 – download pdf

Korthagen, F. & Nuijten, E. (2015). Krachtgericht coachen is meer dan alleen kracht aanspreken. Coachlink Magazine, 4, 14-17 – download pdf

Korthagen, F.A.J. & Nuijten, E.E. (2017). Core reflection approach in teacher education. In: J. Lampert (Ed.), Oxford research encyclopedia of education. New York: Oxford University Press. Online Publication Date: Sep 2017 – naar artikel

Korthagen, F. & Nuijten, E. (2018). Zijnsgericht coachen: Van overlevingspatronen naar authenticiteit. Amsterdam: Boom.

Korthagen, F.A.J. & Nuijten, E. E. (2018). Core reflection: Nurturing the human potential in students and teachers. In J.P. Miller, K. Nigh, M.J. Binder, B. Novak, & S. Crowell, International Handbook of Holistic Education (pp. 89-99). New York/London: Routledge. – download pdf 

Korthagen, F. & Nuijten, E. (2018). Bijdragen aan persoonsvorming in de lerarenopleiding. VELON Kennisbasis lerarenopleiders, Katern 6: Vorming
in de lerarenopleiding (pp. 89-101) – download pdf